Principi rada u vrtiću
ODGOJNO- OBRAZOVNI RAD
U odgojno-obrazovnom radu, ne zanemarujući sveukupan razvoj djeteta i osiguravanje uvjeta za kvalitetan rast i razvoj unutar ranog odgoja i obrazovanja svakog djeteta, nastojimo pratiti suvremena shvaćanja djeteta rane dobi i informacija i prijedloga onih sa kojima vrtić surađuje tijekom godine. Vrednovanje i refleksiju rada koristimo za daljnja planiranja i stvaranja okruženja koje zadovoljava potrebe svih u vrtiću. u tu svrhu koristimo : š
- Dokumentirane dječje aktivnosti, interese …
- Zajedničke refleksije sa djecom, odgojiteljima, suradnicima, roditeljima prikupljenu fotodokumentaciju, video zapise, dječje izjave i dr…
- Na osnovu dobivenih spoznaja planovi za daljnje djelovanje
- Bilješke uočenih promjena koje su se događale
- Pronalaženje i dobrih i loših elemenata unutar rada, odnosno otežavajuće i olakšavajuće
- Bilježenje pitanja i nedoumice koje su se pojavljivale tijekom rada i pronalaženje metoda i načina za rješavanje istih
Stručni tim i odgojiteljice na osnovu spoznaja iz literature i osobnih iskustava i zapažanja, određuju i instrumente praćenja istraživanja :
- Svakodnevne valorizacije – interesi djece, ponašanja djece
- Mjesečna procjena i samoprocjena
- Dječji radovi i izjave
- Sociogrami
- Ankete za zaposlene i roditelje
- Upitnik za procjenu socijalnih vještina (tabelu izrađuje stručni tim i odgojiteljice, timski, na osnovu „Stabla potreba“, odnosno vještina koje su se nametnule na osnovu promatranja i bilježenja)
- Mape aktivnosti i prikaz putem plakata
Preuzimanje dokumenata
Dječji vrtić "Vrtić Panda"
Hercegovačka 29, 42000 Varaždin
Tel.: 042-233 285 / 042-233 284
Fax.: