Principi rada u vrtiću

ODGOJNO- OBRAZOVNI RAD

 

U odgojno-obrazovnom radu, ne zanemarujući sveukupan razvoj djeteta i osiguravanje uvjeta za kvalitetan rast i razvoj unutar ranog odgoja i obrazovanja svakog djeteta, nastojimo pratiti suvremena shvaćanja djeteta rane dobi i informacija i prijedloga onih sa kojima vrtić surađuje tijekom godine. Vrednovanje i refleksiju rada koristimo za daljnja planiranja i stvaranja okruženja koje zadovoljava potrebe svih u vrtiću. u tu svrhu koristimo : š

 

  •   Dokumentirane dječje aktivnosti, interese …
  •   Zajedničke refleksije sa djecom, odgojiteljima, suradnicima, roditeljima prikupljenu fotodokumentaciju, video zapise, dječje izjave i dr…
  •   Na osnovu dobivenih spoznaja planovi za  daljnje djelovanje
  •   Bilješke uočenih promjena koje su se događale
  •   Pronalaženje i dobrih i loših elemenata unutar rada, odnosno otežavajuće i olakšavajuće
  •   Bilježenje pitanja i nedoumice koje su se pojavljivale tijekom rada i pronalaženje metoda i načina za rješavanje istih

Stručni tim i odgojiteljice na osnovu spoznaja iz literature i osobnih iskustava i zapažanja, određuju i instrumente praćenja istraživanja :

  • Svakodnevne valorizacije – interesi djece, ponašanja djece
  • Mjesečna procjena i samoprocjena
  • Dječji radovi i izjave
  • Sociogrami
  • Ankete za zaposlene i roditelje
  • Upitnik za procjenu socijalnih vještina (tabelu izrađuje stručni tim i odgojiteljice, timski, na osnovu „Stabla potreba“, odnosno vještina koje su se nametnule na osnovu promatranja i bilježenja)
  • Mape aktivnosti i prikaz putem plakata

 

 

 

 

 

 

 

Preuzimanje dokumenata

Dječji vrtić "Vrtić Panda"

Hercegovačka 29, 42000 Varaždin

Tel.: 042-233 285 / 042-233 284

Fax.: